.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازهم مایلی کهن در حواشی نیمکت تیم ملی

شایعات از ملاقات روز سه شنبه علی کفاشیان و محمد مایلی کهن خبر می دهند.

پس از تلاش فدراسیون فوتبال برای استخدام مربی خارجی و البته ناکام بودن آنها تا اینجای کار زبان ها روی نام چندین وچند مربی ایرانی چرخیده است تا احتمالا یکی از آنها هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. از منصور ابراهیم زاده گرفته تا امیر قلعه نویی و البته در آخرین شایعه،یک بار دیگر محمد مایلی کهن.

خبر آنقدر سریع دهان به دهان گشت که خیلی ها فکر می کردند همه چیز همین امروز تمام است و بلافاصله رسانه ای می شود،به خصوص زمانی که شایعه دیگری در پی این خبر آمد با این مضمون:«دیدار علی کفاشیان و محمد مایلی کهن در فدراسیون.»

هر چند صحت و سقم این خبر نه تایید شد و نه تکذیب اما اگر خبر هایی هم باشد بدون شک مذاکرات برای همکاری دوباره محمد مایلی کهن با تیم ملی بوده است.البته از دفتر علی کفاشیان خبر رسیده که مایلی کهن اینروزها اصلا به ملاقات رییس نرفته است و تمام حرف هایی که درباره جلسه این دو نفر شنیده می شود شایعه است.

با این حال و طبق روال معمول در فوتبال ایران،شایعات زمانی دهان به دهان می شوند که قرار است چند روز بعد اتفاق اصلی بیفتد.آیا این بار هم محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی می شود یا اینکه فدراسیونی ها با توجه به علاقه شدید مردم،تلاش خود را برای جذب مربی خارجی دو چندان می کنند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.